acropol.blogg.se

Welcome... För alla er som gillade vad jag skrev i Acro says och fortfarande vill höra mina tankar om livet. Här kommer en del av de numren publiceras igen innan jag börjar skriva nytt. Enjoy!

Tankar om de nya sidorna...

Publicerad 2013-05-22 22:33:05 i Stallet.se,

Hejhej... Ja, här har ni ett nytt nummer från mig. Allt det jag skriver här kommer också upp på min blogg, Acropol.blogg.se. Jag hoppas att ni vill fortsätta följa den och att innehållet ska tilltala er.

I dagens nummer kommer en novell jag skrev för några månader sedan, en kort, sporadisk "Tisdagsnovell". Copyrgiht, right?

Därtill några funderingar:

"Någon kanske vill köpa S.s!" Yeah... Right. Det är lite som att köpa ett hus där hela grunden och alla bärande bjälkar är genomruttna. Det är bara snickarglädjen och de gulliga fönsterna som fortfarande ser bra ut. Det är lite som att köpa utseendet men innehållet är ruttet. Skulle du göra det? Om någon skulle köpa sidan så skulle de behöva bygga om ALLT från grunden. Det är bara utseendet och att de inte behöver fundera vilka funktioner de ska göra som de vinner på det. Sannolikt att någon vill ha sidan då?


Nya sidor! Jag har fått frågor om vilken ny sida jag ska börja på och jag ska ge ett svar: Ingen. Ingen av de nya sidorna. Jag litar inte på dem och tror inte de är avancerade och bra nog för att jag ska orka bry mig. Sannolikheten att de ska överleva bedömer jag som extremt liten i nuläget. Minst chans att överleva? Den som öppnar först, Istable. Varför? Geeh... De får medlemmar nu men har inga funktioner. De funktioner som hastigt och lustigt görs kommer med stor sannolikhet vara dåligt gjorda och med buggar. Ja... Ni förstår... Och hur säker är sidorna? Vilken information ger ni ut till de som satt ihop sidorna? Jag menar... Du har väl inte samma lösenord till dem som till S.s eller ännu värre; din mejladress, blogg eller facebook? Det vore ju idioti!

Nej... Jag har börjat på Luckylapine med hjälp av Acha och jag trivs där. Det finns ingen konkurrens mellan medlemmarna där, du kan inte påverka hur det går för den andras kaniner och du vinner lika mycket på att hjälpa andra som att göra allting själv. En trevlig sida om än lite svår i början.

Vi hörs!

/Acro

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela